Alla inlägg den 18 september 2012

Av Matilda och Josefin - 18 september 2012 19:58

Hej svej! I söndags skrev ju jag om böcker som handlade om tvillingar. Då skrev jag att den senaste boken i Petrini-deckarna serien hette Tretton, men det har kommit ut en ny!! Den heter Fantomen! Coolt namn, tycker jag ;) Och så idag fick jag även reda
på att trean i Engelforsserien ska heta Nyckeln. Så ordningen ser ut så här:
1. Cirkeln
2. Eld
3. Nyckeln
Jag ser fram emot att få läsa Eld & Nyckeln! Och visste du att Cirkeln både har kommit ut i Danmark, Norge, Finland, Fåröarna och snart på Island. Imponerande ;) Nu till en annan sak, nu på det senaste har det varit väldigt ont om kommentarer och även ibland besökare. Det tycker jag är synd, för det blir inte lika skoj att skriva om ingen läser... Jao jao, vi överlever :) Vad läser ni för böcker just nu, kära läsare? Jag läser som sagt Älskar-hatar av Jenny Downham, sedan ska jag läsa Fallen ängel av Becca Fitzpatrick. Det ser jag också fram emot! Det finns så många böcker jag vill läsa, jag får göra upp en lista :D
Hoppas att ni har det gött, och tack för att just du läser vår blogg! Väldans många kramar från Matilda, som nu ska se på X-factor ;)

Ovido - Quiz & Flashcards