Alla inlägg den 11 september 2012

Av Matilda och Josefin - 11 september 2012 17:04

Hej hopp! Jag är rätt förkyld nu :( Det är blä! I alla fall, just nu läser jag som sagt Cirkeln :) Här kommer lite småfakta om den & vad jag tycker:
?Hur fick du tag på boken (köpt/lånat)?
Jag lånade den på bibblan ;) Som vanligt!
?Vad tycker du så här långt?
Jag tycker att den är jättebra! Den liknar inget jag läst tidigare! Den har både mycket fantasy men även får den med tonårsproblem och sådär :) En bra blandning!
?Vad tänker du läsa sedan? 
Jag funderar mellan:
- Eld ( är tvåan, Cirkeln är ettan)
- Den vita katten av Holly Black
- Mer än ögat ser av Melissa Marr
- Fallen ängel av Becca Fitzpatrick
Dessa frågor lånade jag från http://boksystrar.blogg.se/, tack Boksystrar :)
Ha det megabra kära läsare! Och krya på er alla ni som är sjuka :) Kram Matilda!

Ovido - Quiz & Flashcards