Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Matilda och Josefin - 12 mars 2013 17:09

Jag är en sån person som alltid har bokmärke, det där med att göra så hundöron på sidorna funkar inte alls för mig. Om jag någon gång gör ett hundöra på en sida så för jag alltid så dåligt samvete för att jag har "skadat" boken och dessutom så pausar jag så ofta när jag läser att nästa alla sidor i mina böcker skulle vara vikta. Därför föredrar jag bokmärken! Dock är jag inte särskilt bra på att hitta bokmärken, utan jag brukar mest använda så papperslappar som jag river ur mina skrivhäften. Jag är också så att om jag har ett bokmärke när jag börjar läsa en bok, så måste jag ha det bokmärken under hela boken, det blir liksom som att boken och bokmärket hör ihop.
Men idag så fick jag ett väldigt fint bokmärke av min kompis, som hon köpt när hon var i London. Så snällt av henne <3 Nu ser jag fram emot att använda bokmärket massor, speciellt när jag läser Harry Potter!
/Josefin

Ovido - Quiz & Flashcards