Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Matilda och Josefin - 22 januari 2013 22:37

I helgen hade jag kalas och fick fyra nya böcker.
Ego Woman - Carolina Gynning

Sista natten på Chateau Marmont - Laureb Weisberger


De Utvalda, Tankeläsaren - Kristin Cashore (har hört många som tycker om den, så det ska bli spännande att läsa)


Tom Sawyer och Huckleberry Finn - Mark Twain (Det är två berättelser samlade i en bok).


Idag fick jag ytterligare en bok, för jag var på stan med min farmor. Är otroligt lycklig över den och jag är så fucking taggad på att få läsa den. I'm so Happy!!! Nyfiken på vilken bok det är? Boken heter The Perks Of Being A Wallflower och är skriven av Stephen Chobosky.

                                                                                           /Josefin   

Ovido - Quiz & Flashcards