Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Matilda och Josefin - 24 augusti 2012 22:45

Hej   

Jag vet inte om ni kommer ihåg mig, jag heter Josefin och driver bloggen tillsammans med Matilda, tyvärr är jag inte lika bra som henne på att blogga   

All awards to her, som har hållt bloggen igång under hela den långa sommaren   


Jag har tvärr inästan inte haft någon tid vid datorn under sommaren och därför har det inte heller blivit att jag ahr skrivit något. Men nu när skolan börjar igen är det även dags för mig att börja med bloggandet igen! 


Just nu håller jag på att läsa Harry Potter serien på engelska (igen) och är på fjärde boken. Jag läser den amerikanske upplagan och då ser omslaget ut såhär:




Under hösten kommer jag även försöka läsa lite andra böcker, båda på svenska och Engelska, så jag hoppas ni tycker det ska bli kul att läsa recensioner av mig igen   

                                                                                              Xx Josefin 

Ovido - Quiz & Flashcards