Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Matilda och Josefin - 23 juli 2012 22:20

Hejsan! Jag bloggar nu från bloggplatsens nya app, for the first time! Det finns en jättebra låt av The Script som heter For the first time, lyssna på den :) Och Drunk av Ed Sheeran! Nä, nu ska jag inte prata musik utan lite böcker! Jag läser nu När jag vaknar finns du inte av Cat Patrick, innan den läste jag Idolen av Meg Cabot. Innan den Himlen börjar här av Jandy Nelson och innan den Divergent(<3) av Veronica Roth! När vi kommer hem, kring 12 augusti, ska jag försöka att skriva några recensioner på några av dessa goa böcker! Divergent ska ni definitivt få en recension av, för jag gissar att ni faktiskt kanske är lite lite nyfikna på denna exotiska bok från USA ;) Haha :) Många soliga, varma, goa kramar från Matilda! <3 Jag hoppas, som vanligt, att ni har det underbart kära läsare :D

Ovido - Quiz & Flashcards