Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Matilda och Josefin - 31 mars 2012 09:25

Hej allihopa! :D

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag heter Matilda och går i sjuan. Jag gillar att läsa, dansa och sjunga. Jag gillar One Direction, fast jag är inget "Heeregud, JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION OCH SKULLE DÖ UTAN DEM......

Mina favoritböcker är Sommaren jag blev vacker av Jennny Han, Vad mina vänner inte vet av Sonya Sones, Bara inte du av Katarina von Bredow, Tiara och Dr. Martens av Meg Cabot och böckerna om Semlan och Gordon. Jag har ingen serie som jag fullkomligt älskar som Josefin har, Harry Potter. Men jag gillar typ ungdomsböcker, och böcker av Katarina von Bredow m.m Katarina skriver otroligt bra och fängslande och jag har läst nästan alla av hennes böcker. Tidigare var jag ett fan av Twilight serien men inte längre. De är fortfarande bra men jag är inte fullt lika förtjust i dem. Jao, nu hr ni läst lite om mig och vad jag gillar för böcker. Ha det gött!  :D //Matilda :)  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards