Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Matilda och Josefin - 9 oktober 2012 21:22

Hej hopp! Vi fick häromdagen en kommentar från Jonna där hon bad oss att skriva vilka böcker vi tyckte var bäst. Jag tycker att sånt här är rätt svårt, men jag ska göra mitt bästa ;) (De står inte i favoritets-ordning)
* Rör mig inte av Tahereh Mafi
* Divergent av Veronica Rooth
* Matchad av Ally Condie
* Hungerspelen (ettan alltså) av Suzanne Collins
* Himlen börjar här av Jandy Nelson
* Airhead eller någon annan bra bok av Meg Cabot :)
* Säkert någon mer jag inte kommer på just nu...
Och enligt Josefin är det:
* Harry Potter böckerna av J.K Rowling
* En ö i havet av Annika Thor
* Bröllopfixarens dotter serien " För att de är så mysiga :)" av Coleen Murtagh Paratore
* Kram från Alice av Suzanne LaFleur
* Och någon mer...
Japp! Det var det :D Kommentera gärna vilka favvo böcker ni har, alltid roligt att veta! :D Väldigt många kramar från er Matilda!
PS: DET BÖRJAR BLI HÖST PÅ RIKTIGT NU!! Kallt!! DS.
<3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards