Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Matilda och Josefin - 6 oktober 2012 16:48

Hejsan! Jag har nu suttit och gjort en ny header. Fast jag blev lite sur på Paint, för att man kan inte Undo så mycket,  t.ex ser ni de tre prickarna under Josefins namn? Paints fel!! Är det någon som har tips på bra redigerings sidor? kommentera gärna, jag behöver hjälp ;) Jag blev ändå rätt så nöjd med headern, i alla fall! Och ni som inte sett Josefin och mig IRL ser oss nu för första gången! Yey :) På headern ser ni även några av Josefins och mina favvo-böcker! Hoppas att ni tckte om headern :D Egentligen gjorde jag en header på mobilen först, i en jättebra app som heter Pic Collage, men när jag skulle föra in den i datorn och ha den som header här var den pytteliten! Så jag gjorde en liknande fast större i Paint. Så här såg den ut först:

 

Suddigt blev det!!

Och nu ser det ut såhär:

Kramar från Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards