Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Matilda och Josefin - 12 juni 2013 21:07

...läser jag den här! Jag har haft folk som har tjatat på mig i flera år om att jag verkligen borde läsa den så förra veckan så bestämde jag mig för att jag skulle försöka med den igen (testade en gång innan, slutade efter en halv sida). Och om någon inte kan lösa titeln på bilden så pratar jag alltid om Sagan Om Ringen (eller Härrskaringen som jag tror är namnet på hela trilogin) av JRR Tolkien. Utgåvan jag har är med alla tre böckerna i en, den är väldigt tung och jag får ont i axlarna när jag går runt med den i väskan. Men jag tycker nog att boken är värd lite axelplågor, för det känns verkligen som en sån bok som man "ska" läsa. Just nu så tycker jag inte så mycket om den, men jag gjorde det i början och hoppas att den snart blir roligare igen :)
Vad läser ni just nu?
/Josefin

Ovido - Quiz & Flashcards